هدف
مأموریت برنامه ریزی، سازماندهی و انجام فعالیتهای مالی، اداری، خدماتی و تدارکاتی و نظارت و کنترل در جهت تأمین نیازها و حفظ و بهبود توانایی شرکت از عمده اهداف این معاونت می باشد .
وظایف کلی
مأموریت برنامه ریزی، سازماندهی و انجام فعالیتهای مالی، اداری، خدماتی و تدارکاتی و نظارت و کنترل در جهت تأمین نیازها و حفظ و بهبود توانایی شرکت از عمده اهداف این معاونت می باشد .
تعیین خط مشی های مالی، تدارکاتی و پشتیبانی حوزه عمل
برنامه ریزی فعالیتهای مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آن
برنامه ریزی و نظارت در امور اداری و خدماتی شرکت به منظور افزایش بهره وری
اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تأمین و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت با رعایت قانون استخدامی، مقررات استخدامی شرکتهای دولتی، قانون کار و سایر قوانین و آئین نامه های ذیربط
همکاری و هماهنگی با واحدهای ذیربط در بررسی و برنامه ریزی مالی طرحها
برنامه ریزی و اقدام لازم و نظارت در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین آلات و خرید و تدارکات و همچنین سیستم انبار و نگهداری اموال شرکت و نحوه و نوع هزینه ها
برنامه ریزی و نظارت بر چگونگی ارائه و بهبود خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان و همچنین نحوه نگهداری ساختمانها و تأسیسات و سرمایه های شرکت
انجام اقدامات و نظارت بر تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
برنامه ریزی و اقدام لازم در تهیه و تنظیم به موقع صورتهای مالی و بررسی و ارائه گزارشات تحلیلی و پیشنهادات لازم در زمینه مسائل اداری و مالی و تدارکاتی شرکت بر حسب مورد .
ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی به منظور ارائه خدمات پشتیبانی بهتر برای واحدهای مختلف
انجام اقدامات لازم با همکاری سایر واحدهای ذیربط در زمینه های بررسیهای مالی، بازدهی سرمایه ها و تدوین روشها به منظور نیل به سوددهی و افزایش درآمدها و کاهش هزینه های شرکت
همکاری لازم با معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت در تهیه و تدوین تقویم آموزشی و بودجه سالانه و اصلاحیه های لازم
ارائه گزارشات ادواری مورد نیاز از جمله عملکردهای اعتباری و مالی طرحها، جاری و پرسنلی
همکاری لازم با حسابرس شرکت در زمینه تهیه گزارشات حسابرسی
ساماندهی فعالیت های امور پرسنلی و رفاه کارکنان در قالب قوانین و مقررات و آئین نامه و دستورالعملهای ابلاغی
تأمین نیروی انسانی واحدهای تابعه باتوجه به تشکیلات مصوب ودرچارچوب مقررات وآئین نامه های مربوط
اقدام در جهت ارائه خدمات پرسنلی و رفاهی و اجرای قوانین کار، تأمین اجتماعی وآئین نامه ها و مقررات مربوطه و همچنین مقررات استخدامی شرکتهای دولتی و نظامهای پرداخت حقوق و مزایا در مورد کارکنان و نظارت بر حسن اجرای آن
انجام امور پرسنلی، در زمینه ساعات کار، مرخصیها، مأموریتهای داخل و خارج از کشور، انعقاد قراردادها، صدور احکام پرسنل و ... طبق مقررات و ضوابط مربوطه
همکاری با واحدهای ذیربط در برگزاری مراسم
همکاری لازم با معاونت برنامهریزی و بهبود مدیریت در تهیه و تدوین تقویم آموزشی و نیروی انسانی و بودجه سالانه و اصلاحیه های لازم .
همکاری و هماهنگی با معاونت برنامهریزی و بهبود مدیریت در ایجاد و بکارگیری بانک اطلاعات و مکانیزه نمودن سیستم های اداری و پرسنل و بروز نگهداری و بازنگری و بهبود روشها و دستورالعملهای مربوط به منظور افزایش بهره وری با واحدهای ذیربط
تهیه طرحهای انگیزشی کارکنان باهمکاری واحدهای ذیربط واجرای آن درجهت رفاه و نگهداری پرسنل
انجام امور مربوط به بکارگیری و بازنشستگی، تمدید قرارداد، انتصابات، نقل و انتقالات و ترفیعات
نظارت و حصول اطمینان از اجرای شرایط محیط کار و آثار تغییر مقررات و روشهای انجام کار در محیطهای مختلف کار بنا به مأموریت محوله از طرف مقام مافوق
انجام اقدامات لازم و همکاری با واحدهای ذیربط در مورد رسیدگی به امور مربوط به خانواده شهداء و جانبازان و اثرات ناشی از جنگ تحمیلی
انجام امور مربوط به کلیه مکاتبات ورودی و خروجی شرکت و انجام خدمات دفتری و تکثیر و تحریر مکاتبات و گزارشات شرکت
انجام اقدامات لازم در تهیه و ارائه گزارشات و اطلاعات ادواری به واحدهای ذیربط
انجام سایر وظایف محوله
هدف
ساماندهی فعالیت های امور پرسنلی و رفاه کارکنان در قالب قوانین و مقررات و آئین نامه و دستورالعملهای ابلاغی
وظایف کلی
تأمین نیروی انسانی واحدهای تابعه باتوجه به تشکیلات مصوب ودرچارچوب مقررات وآئین نامه های مربوط
اقدام در جهت ارائه خدمات پرسنلی و رفاهی و اجرای قوانین کار، تأمین اجتماعی وآئین نامه ها و مقررات مربوطه و همچنین مقررات استخدامی شرکتهای دولتی و نظامهای پرداخت حقوق و مزایا در مورد کارکنان و نظارت بر حسن اجرای آن
انجام امور پرسنلی، در زمینه ساعات کار، مرخصیها، مأموریتهای داخل و خارج از کشور، انعقاد قراردادها، صدور احکام پرسنل و ... طبق مقررات و ضوابط مربوطه
همکاری با واحدهای ذیربط در برگزاری مراسم
همکاری لازم با معاونت برنامهریزی و بهبود مدیریت در تهیه و تدوین تقویم آموزشی و نیروی انسانی و بودجه سالانه و اصلاحیه های لازم .
همکاری و هماهنگی با معاونت برنامهریزی و بهبود مدیریت در ایجاد و بکارگیری بانک اطلاعات و مکانیزه نمودن سیستم های اداری و پرسنل و بروز نگهداری و بازنگری و بهبود روشها و دستورالعملهای مربوط به منظور افزایش بهره وری با واحدهای ذیربط
تهیه طرحهای انگیزشی کارکنان باهمکاری واحدهای ذیربط واجرای آن درجهت رفاه و نگهداری پرسنل
انجام امور مربوط به بکارگیری و بازنشستگی، تمدید قرارداد، انتصابات، نقل و انتقالات و ترفیعات
نظارت و حصول اطمینان از اجرای شرایط محیط کار و آثار تغییر مقررات و روشهای انجام کار در محیطهای مختلف کار بنا به مأموریت محوله از طرف مقام مافوق
انجام اقدامات لازم و همکاری با واحدهای ذیربط در مورد رسیدگی به امور مربوط به خانواده شهداء و جانبازان و اثرات ناشی از جنگ تحمیلی
انجام امور مربوط به کلیه مکاتبات ورودی و خروجی شرکت و انجام خدمات دفتری و تکثیر و تحریر مکاتبات و گزارشات شرکت
انجام اقدامات لازم در تهیه و ارائه گزارشات و اطلاعات ادواری به واحدهای ذیربط
انجام سایر وظایف محوله