هدف
ساماندهی عملیات مالی جاری و طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای
وظایف کلی
تهیه و تدوین دستورالعملهای داخلی برای عملیات مالی و حسابداری شرکت
برنامهریزی فعالیتهای مالی شرکت و اتخاذ تصمیم در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
انجام امور مربوط به حسابداری اعم از عملیات جاری و طرحهای عمرانی شرکت
اجرای کامل قوانین و مقررات و آئین نامه های انجام شده
تهیه و تنظیم گزارشات و صورتهای مالی، ماهانه، سالانه عملکرد شرکت جهت تسلیم به مدیریت عامل و هیئت مدیره و تهیه گزارشات در صورت لزوم
نظارت و کنترل خریدهای شرکت از نظر عدم مغایرت آنها با قوانین و آئین نامه معاملات و مقررات مالی موضوعه .
اقدام به بهبود روشهای حسابداری بمنظور برقرار کردن و تسریع لازم در مراجعه به حسابها و نگهداری اسناد جهت سهولت در پرداختها و دریافتها
انجام امور مربوط به تنظیم و نگهداری حسابهای تأسیسات انبار و اموال شرکت
همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای
تأمین اعتبارات هزینه های جاری و طرحها براساس بودجه مصوب شرکت
نظارت بر اجرای صحیح بودجه مصوب شرکت و تهیه گزارشات عملکرد بودجه
پیگیری وصول درآمدهای شرکت
همکاری با حسابرسان داخلی و خارجی سازمان همچنین ممیزین مالیاتی و تهیه و تنظیم اطلاعات مورد نیاز و حل و فصل مسائل مالی در جهت حفظ حقوق شرکت
بایگانی و طبقه بندی اسناد و مدارک حسابداری در چارچوب سیستم ها و مقررات مربوطه