به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان، آیدین دمنیان معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی این شرکت در حکمی «رامش خسروی» را به عنوان رئیس اداره امور اداری شرکت آب منطقه ای سمنان منصوب کرد .
«آیدین دمنیان» در این حکم خطاب به «رامش خسروی» آورده است که نظر به تعهد، سوابق و تجربیات مفید شما به موجب این ابلاغ ، به سمت رئیس اداره امور اداری شرکت منصوب میشوید.امید است با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات قانونی و سیاستهای ابلاغی و با هماهنگی و بهرهگیری از توان و تجارب کلیه معاونین و مدیران و کارکنان شرکت منشاء تحول و ارتقای کارایی و اثر بخشی در این حوزه باشید.
نظارت بر عملیات کارگزینی شامل استخدام، انتصاب، بازخرید سنوات، نقل و انتقال، جابجائی، استعفا،اخراج، ماموریتها آماده به خدمت، تبدیل وضعیت و سایر عملیات کارگزینی، نظارت بر نحوه محاسبه،احکام و قراردادهای کارگزینی از قبیل افزایش حقوق،ارتقاء رتبه و طبقه، برنامهریزی برای جذب و به کارگیری نیروی انسانی از قبیل استعلام مدرک تحصیلی سوابق تجربی بیمه و انجام بررسیهای لازم براساس ضوابط ومقررات جاری مورد عمل، نظارت بر صدور احکام کارگزینی مأموریت ، مرخصیها با توجه به قوانین ومقررات موضوعه، نظارت و هماهنگی امور بایگانی پرسنلی، تشکیل پرونده پرسنلی‘ نظارت بر امور نگهداری و حراست از بایگانی پرسنلی،نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به قراردادهای تامین نیروی انسانی از بخش خصوصی، نظارت بر بروز نگهداشتن آمار و اطلاعات پرسنلی و ارائه آمار وگزارشات لازم به مراجع ذیصلاح، نظارت بر تهیه پیش نویس وپاسخگویی به شکایات واصله وانجام امور مربوط به قانون تخلفات اداری و آئین نامه انضباطی، نظارت بر اجرای روشهای اجرایی، دستورالعملها و سایر مستندات ابلاغ شده مصوب سازمانی، نظارت بر حضور و غیاب کارکنان بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و نظارت بر انجام مراحل تکمیل فرمهای ارزیابی عملکرد کارکنان به عنوان برخی وظایف و مأموریتهای رئیس اداره امور اداری شرکت آب منطقهای سمنان عنوان شده است.