|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اداره حقوقی،بازرسی و رسیدگی به شکایات

هدف :

انجام امور حقوقی و آگاهی واحدها از قوانین و مقررات بمنظور اجرای صحیح مقررات و حل و فصل مسائل حقوقی

وظایف کلی

  • تهیه و جمع آوری و طبقه‌بندی و نگهداری کلیه قوانین، تصویب‌نامه‌ها، طرح مقررات و آئین نامه ها و ضوابط و معیارهای قانونی و حقوقی مورد نیاز شرکت با همکاری واحدهای ذیربط
  • تنظیم متن قراردادها و تعهدنامه ها و اظهار نظر درباره انعقاد قرارداد با موسسات و افراد بلحاظ رعایت جوانب حقوقی .
  • طرح و تعقیب دعاوی شرکت در مراجع قضائی و انجام مدافعات لازم در جهت حفظ حقوق شرکت .
  • انتخاب وکیل و کارشناس منتخب حقوقی برای حفظ حقوق شرکت و معرفی آنان به مراجع قضائی و سایر ادارات و موسسات دولتی و خصوصی .
  • انجام امور ثبتی و حل و فصل امور حقوقی مربوط به انجام معاملات اموال غیرمنقول اعم از خرید و فروش و اجاره و استجاره و سایر معاملات مورد نیاز شرکت و طرحهای اجرائی و تنظیم اسناد مربوطه
  • حفظ حقوق ارتقاقی ناشی از اجرای قوانین سابق در اراضی مسیر و حریم شبکهآبرسانی و مسیر و حریم شبکه های آبیاری و تأسیسات آبی .
  • انجام امور حقوقی و اقدامات لازم بمنظور استملاک اراضی مورد نیاز طرحهای عمرانی شرکت .
  • بررسی و تفسیر مواد قراردادها در مواقع بروز اختلافات
  • اظهار نظر مشورتی و ارائه طریق قانونی مربوط به مسائل حقوقی و قضائی واحدهای تابعه شرکت و نظارت بر حل و فصل آنها .
  • تنظیم و تدوین قوانین و تصویبنامه و آئین نامه های مورد نیاز شرکت بمنظور ارائه به مقامات ذیربط جهت بررسی و تصویب
  • شرکت در جلسات مناقصه و مزایده و تطبیق، پیشنهادات واصله یا آگهی نشده
  • رسیدگی به شکایات واصله

هدف
رسیدگی به درخواست کارکنان و ارباب رجوع و تلاش به منظور پاسخگوئی و رفع مسائل و مشکلات مطروحه


وظایف کلی

  • دریافت شکایت ها و درخواست های کتبی و شفاهی ( مستقیم و غیر مستقیم ) از طریق مشترکان یارسانه های عمومی در رابطه با امور مربوط به شرکت
  • ارسال شکایت های دریافتی به واحدهای ذیربط و اخذ گزارش از آنها
  • پی گیری موارد مطروحه در شکایات و درخواست ها تا حصول نتیجه ی لازم
  • اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان و جلب رضایت آنان
  • بررسی موارد مختلف شکایات و درخواست ها و ارزیابی میزان نارضایتی ها و نارسایی ها و ارایه ی گزارش های آماری و تحلیلی
  • تلاش مستمر برای پاسخگویی و اقناع مشترکان و مراجعان به شرکت از طریق گفت و گو و راهنمایی مراجعان و پیشگیری از طرح شکواییه
  • انجام بازرسی های لازم برای بررسی مسائل مربوط به شکایات و درخواست های مختلف
  • همکاری با سایر واحدهای رسمی و قانونی بازرسی مراجعه کننده به شرکت
  • رسیدگی به شکواییه های تسلیمی از سوی همکاران شرکت یا وزارت نیرو
  • ارتباط مستمر با امور مشترکین و نظارت دایمی بر روند فعالیت آنان و بررسی مداوم مسایل مربوط به رضایت مشترکین
  • نظارت اتفاقی بر کار امور مشترکین به منظور بررسی نارسایی های احتمالی در برخورد با مشترکین
  • در پیش گرفتن شیوه های مناسب و مورد تایید مدیریت ( شرکت ) به منظور کنترل واحدهای پاسخگو به مسائل مردم
  • آماده سازی موارد برجسته و مورد نیاز مشترکین از نظر اطلاع رسانی با مساعدت سایر واحدها ( مثل روابط عمومی و ... )
  • کنترل وضعیت آراستگی ظاهری و نحوه برخورد عوامل پاسخگو به مشترکین و سایر مراجعان به امور مشترکین و واحد اطلاعات و ...

 تاریخ ثبت : 25 آذر 1393
  آخرین به روزرسانی :
 
 4030
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 262
  • بازدید امروز : 1,643
  • بازدید دیروز : 4,226
  • کل بازدید : 6,717,245
  • آخرین به روزرسانی : 28 اسفند 1402 15:58:30
  • شناسه IP شما : 34.237.245.80

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سمنان بلوار 17 شهریور شرکت آب منطقه ای سمنان
  • کدپستی : 3518888614
  • تلفن : 02333361913
  • فاکس : 02333361917
  • پست الکترونیکی : info[at]smrw.ir
  • پیامک : 3000290012
  • تلفن گویا : 02333361916