|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اجرای بخش اول سامانه انتقال آب از سد کالپوش به شاهرود

 

کد سند

نوع آگهی

مناقصه یك مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

طرح وتوسعه

موضوع

اجرای بخش اول سامانه انتقال آب از سد کالپوش به شاهرود

تشریح

 

 

           

 

اجرای بخش اول سامانه انتقال آب از سد کالپوش به شاهرود

 

 شرکت : …………………………

 

با سلام

   شرکت آب منطقه ای سمنان در نظر دارد با استناد به قانون برگزاری مناقصات، اجرای بخش اول سامانه انتقال آب از سد کالپوش به شاهرود را با برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکار واجد شرایط و دارای گواهینامه تأیید صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه 5 رشته آب با حداقل دو تجربه کاری اجرای خط لوله فولادی معادل موضوع مناقصه واگذار نماید.
لذا چنانچه آن مناقصه گر مجاز به شرکت در مناقصه یاد شده می باشد ، مقتضی است با توجه به اطلاعات ارائه شده در این دعوتنامه نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نماید. چنانچه پس از خرید اسناد مناقصه مایل به مشارکت در آن نیستید مراتب را تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ 18/02/96 به این شرکت اطلاع دهید.

این نامه بعنوان دعوت برای عقد پیمان تلقی نمی شود و وصول پیشنهادهای ارائه شده برای کارفرما تعهدی ایجاد نکرده و
مناقصه گران حق ادعای خسارت را از کارفرما نخواهند داشت .

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت سربسته و لاک و مهر شده "الف" ، کلیه اسناد و مدارک فنی و مستندات درخواستی در پاکت سربسته و لاک و مهر شده "ب" و قیمت پیشنهادی بایستی مطابق فرم پیشنهاد مالی و جداول آنالیز بهای پیوست در پاکت سربسته و لاک و مهر شده "ج" ارائه گردد. پاکتهای الف و ب و ج باید درون یک
پاکت بزرگتر لاک و مهر شده قرارداده شده و در مهلت مقرر با  اخذ رسید حاوی ساعت و تاریخ وصول به دفتر حراست و امور محرمانه کارفرما تسلیم گردند.

لذا آن شرکت می تواند با توجه به قانون برگزاری مناقصات ، آیین نامه ها و دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نماید :
1-موضوع مناقصه و شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار:

تهیه لوله فولادی به قطر 600 میلیمتر، پوشش سطح داخلی و خارجی لوله ها، طرّاحی و تهیه تجهیزات و نصب سیستم حفاظت کاتدی، تهیه، حمل و نصب شیرآلات و متعلقات خط انتقال آب، حفر ترانشه و لوله گذاری با لوله فولادی به قطر 600 میلیمتر و بطول 4500 متر ، احداث ابنیه فنی،  احداث راه های دسترسی و ارتباطی، تست خط انتقال، تجهیز و برچیدن کارگاه، تهیه ماشین

 

 

 

آلات مورد نیاز و سایر اقدامات لازم، تهیه و ارائه بیمه نامه تمام خط پیمانکاری (نصب)پروژه به کارفرما طبق شرایط عمومی و خصوصی، مشخصات فنی و نقشه های اجرائی پیمان.

 2-محل اجرای کار :

شهرستان میامی، کالپوش

3-مبلغ برآورد انجام کار :

562/911/727/48 ریال بر اساس فهارس بهای پایه رشته راه، باند فرودگاه و زیرسازی راه آهن و رشته خطوط انتقال آب سال 1396 سازمان برنامه و بودجه کشور

4-مدت اجرای کار

مدت اجرای کار 6 ماه شمسی می باشد .

5-کارفرما :

 شرکت سهامی آب منطقه ای سمنان

6- محل تامین اعتبار:

 طرح تملک دارایی های سرمایه ای با شماره طبقه بندی 1307002234  و اسناد خزانه اسلامی موضوع تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور با تاریخ سررسید 22/09/1396

7-خرید اسناد مناقصه :

مناقصه گران می توانند ظرف مدت پنج روز از انتشار نوبت دوم فراخوان با مراجعه به سایت شرکت آب منطقه ای سمنان (www.smrw.ir)، قسمت مناقصات و مزایده ها و پرداخت اینترنتی مبلغ 000/000/1ریال  نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.  مبلغ واریز شده غیر قابل استرداد می باشد.

8-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مبلغ 2.175.000.000 ( دو میلیارد و یکصد و هفتاد و پنج میلیون) ریال بصورت انواع ضمانتنامه قابل قبول مطابق آئین نامه تضمین معاملات دولتی به شرح زیر می باشد:

- ضمانتنامه بانکی یا ضمانتنامه های صادر شده از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز لازم از طرف بانک مرکزی    

- ضمانتنامه صادره از سوی موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم جهت فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی

- اصل فیش واریز وجه نقد به حساب بانکی شرکت به شماره 2175082926007 سیبا نزد بانک ملی ایران

- اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید(موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت)

- وثیقه ملکی معادل 85 درصد ارزش اسمی آن

- ضمانتنامه های صادره توسط صندوق های ضمانت دولتی که به موجب قانون تاسیس شده یا می شوند و طبق اساسنامه فعالیت می کنند.

ضمانتنامه باید به مدت 3 ماه از تاریخ آخرین موعد تسلیم پیشنهاد ها معتبر و قابل تمدید باشد . این ضمانتنامه ، باید طبق «آیین نامه تضمین معاملات دولتی » تهیه و ارائه گردد.

لازم به توضیح است با توجه به ماده (6) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1380 مجلس شورای اسلامی تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به صورت چک قابل قبول نمی‌باشد.

9-زبان پیشنهاد :

پیشنهاد ها ، مکاتبات و مدارک مربوط به آن باید به زبان فارسی تهیه شود .

10-مدت اعتبار پیشنهاد :

پیشنهادها باید به مدت 180 روز از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشد. این مدت مطابق بند الف ماده 21
قانون برگزاری مناقصات قابل تمدید است.

11-مهلت و نشانی تسلیم پیشنهاد :

پیشنهاد ها باید حداکثر تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 26/02/96 به نشانی شرکت سهامی آب منطقه ای سمنان ، دفتر حراست و امور محرمانه تحویل و رسید دریافت شود. به پیشنهاد هایی که دیرتر از این مهلت تسلیم شود ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

12-بازکردن پیشنهاد ها :

مناقصه گزار، پیشنهادها را در ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 26/02/96 درکمیسیون مناقصه باز و قرائت خواهد کرد.حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پاکتها با ارائه معرفینامه کتبی آزاد است .

13- مناقصه گزار این حق را برای خود محفوظ می دارد که قبل از انتخاب مناقصه گر یا واگذاری پیمان ، صحت و سقم اطلاعات فراهم شده از سوی مناقصه گر را بررسی کند و مناقصه گر با تسلیم پیشنهاد ، این حق بررسی را از سوی مناقصه گزار می پذیرد.

14-تمامی اسناد مناقصه از جمله دعوتنامه و الحاقیه های صادره باید به مهر و امضای مجاز تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد و در پاکت (ب)تسلیم شود.

15-برندگان اول و دوم مناقصه بر اساس مقررات و حسب نیاز بررسی تجزیه بهای ارائه شده پیشنهاد دهنده تعیین می شوند. پیشنهادهای ارائه شده به شرطی مورد بررسی قرار می گیرد که اوراق و جدول های تجزیه بهای بخشنامه 4951/54-5453/102 مورخه 9/9/77 را برای قیمت های پیشنهادی داشته باشد. همچنین قیمت پیشنهادی بایستی با قیمت های بدست آمده از آنالیز بهاء موضوع بخشنامه شماره4951/54-5453/102 مورخه 9/9/77 و پیشنهاد قیمت به تفکیک فصول فهرست بهاء موضوع بخشنامه شماره  76574/100مورخه 19/8/87 دقیقاً مساوی باشند در غیر اینصورت پیشنهاد ارائه شده مردود خواهد شد.

16- به منظور اعمال رویه واحد، زمینه سازی رقابت صحیح تر در تعیین قیمتهای متناسب پیشنهادی( بندهای (الف و ز) ماده 2 قانون برگزاری مناقصات) و همچنین پایش و بررسی پیشنهادهای قیمت پیمانکاران ، بخشنامه دستورالعمل تعیین دامنه قیمتهای متناسب

 

 

پیشنهادی در مناقصات یک مرحله ای و دو مرحله ای – ویرایش سوم به شماره 158764/94 مورخ 13/07/1394 سازمان برنامه و بودجه کشور ملاک عمل جهت بررسی پیشنهادات خواهد بود.

17 به استناد آیین نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی به شماره 26510/ت39039ک مورخ 09/02/1388  مناقصه گران در قراردادهای با مبلغ مازاد بر ده برابر نصاب معاملات بزرگ می بایست نسبت به ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده در پاکت "ب" اقدام نمایند و دستگاههای اجرایی مکلفند از انعقاد قرارداد با اشخاص مشمول این آیین نامه که فاقد صورتهای مالی حسابرسی شده باشند ، خودداری نمایند .

18-پرداخت هزینه های بیمه و سایر کسورات قانونی به عهده پیمانکار است . چنانچه طرف قرارداد نسبت به ثبت نام و دریافت و ارائه کد ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده از سازمان امور مالیاتی اقدام نموده باشد مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانین مربوط ، مازاد بر مبلغ مندرج در قرارداد پرداخت می گردد . فلذا مناقصه گر مالیات بر ارزش افزوده را در مبلغ پیشنهادی و آنالیز بها لحاظ ننماید .

19- تضمین انجام تعهدات مطابق آیین نامه تضمین معاملات دولتی 5 درصد مبلغ قرارداد است و مناقصه گر باید ظرف مدت 7 روز کاری پس از ابلاغ پذیرش پیشنهاد نسبت به ارائه تضمین انجام تعهدات و امضای قرارداد اقدام نماید .

20 - مناقصه گران می توانند با هماهنگی کارفرما جهت بازدید از محل انجام عملیات اجرایی و ارزیابی موضوع مناقصه اقدام نمایند.

21- ارائه یک نسخه از اساسنامه ، فهرست سهامداران ، آگهی تاسیس و تغییرات شرکت و آخرین روزنامه رسمی حاوی صاحبان امضاء مجاز و تعهد آور شرکت ، شناسه ملی ، کد اقتصادی ، گواهینامه تایید صلاحیت ، گواهی ثبت نام مودیان مالیاتی و ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و گواهی تأیید صلاحیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست  HSE  شرکت و گواهی امضاء صاحبان امضای مجاز تایید شده توسط دفاتر اسناد رسمی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضای مجاز مناقصه گران و تصویرشناسنامه پدر ایشان و تعهد عدم شمول ممنوعیت موضوع قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی در پاکت ب الزامی است.

22- در مواردی که پیشنهاد از سوی یک گروه مشارکت تسلیم شده باشد رعایت ضوابط مندرج در بند 9-13 بخشنامه راهنمای مناقصه به شماره 95579/101 مورخ  26/05/84 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور الزامی است.

23- درصورتی که مبلغ کار مورد مناقصه با در نظرگرفتن کارهایی که اخیراً برنده شده ویا قرارداد منعقد نموده اید وهنوز به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام نشده، از ظرفیت ارجاع کار و یا تعداد کار مجاز شما تجاوز می نماید، مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهید. درصورتی که مراتب فوق را رعایت نکرده و به تسلیم پیشنهاد مبادرت نمائید پیشنهاد شما ازدرجه اعتبارساقط بوده و برابر مقررات مربوط با شما رفتار خواهد شد.

24-کلیه الحاقیه های صادره احتمالی از طریق سایت شرکت آب منطقه ای سمنان (www.smrw.ir)، قسمت مناقصات و مزایده ها قابل دریافت است. فلذا مقتضی است تا 72 ساعت قبل از موعد تحویل اسناد و قبل از ارسال مدارک از عدم صدور الحاقیه جدید اطمینان حاصل نمایید.

25- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی کرده اند ، طبق آیین نامه ها و قوانین مربوطه با آنان رفتار خواهد شد.

 

26- رفتار پیمانکاران در پاسخ به دعوتنامه ، مشارکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر به مراجع ذیربط اعلام می شود تا با پیمانکاران متخلف ، بر اساس ضوابط رفتار شود .

 

 

                                                                                                                        Description: wordml://1471345444815-2504591568337383041.jpg

                                    محسن عسکری

                                                                                                                               معاون طرح و توسعه

 

 

میزان برآورد هزینه

48727911562

تضمین مورد نیاز

قبول مطابق آئین نامه تضمین معاملات دولتی

محل تامین اعتبار

طرح تملک دارایی های سرمایه ای با شماره طبقه بندی 1307002234 و اسناد خزانه اسلامی موضوع تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور با تاریخ سررس

مدت زمان اجرا

6ماه

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

شهرستان میامی، کالپوش

تضمین نظارت

آب منطقه ای سمنان

محل بازگشایی

دفتر معاونت طرح و توسعه

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

جمهوری اسلامی-پیام استان سمنان

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 11 اردیبهشت 1396
 واحد قراردادها
 3036
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 43
  • بیشترین بازدید همزمان : 266
  • بازدید امروز : 17,745
  • بازدید دیروز : 12,189
  • کل بازدید : 6,919,957
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 14:10:11
  • شناسه IP شما : 3.141.31.240

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سمنان بلوار 17 شهریور شرکت آب منطقه ای سمنان
  • کدپستی : 3518888614
  • تلفن : 02333361913
  • فاکس : 02333361917
  • پست الکترونیکی : info[at]smrw.ir
  • پیامک : 3000290012
  • تلفن گویا : 02333361916